Politica retur

Dacă sunteţi nemulţumit(ă) de produsul primit, Lenjerii de Lux vă permite să îl returnaţi în termen de 10 zile lucrătoare de la data primirii produsului, cu respectarea condiţiilor de retur de mai jos. Returul se poate face doar prin poştă sau prin curier. Orice retur trebuie să fie precedat de o notificare a intenţiei de retur. Această notificare se poate face pe mail, aşa cum este specificat şi în Termeni şi condiţii. Returul trebuie să fie însoţit de următoarele documente: factură (original sau copie) şi chitanţa de la curier (original sau copie). Menţionaţi în colet, (pe copia facturii), dacă doriţi rambursarea banilor sau schimbarea mărimii produsului. NU SE ACCEPTA RETURURI CU PLATA RAMBURS ! RETURNAREA BANILORLegislaţia românească în domeniu prevede: ,,consumatorul, persoana fizică, are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 10 zile lucrătoare, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”. (conf. O.G. 130/2000 art. 2 lit. e.). ,,Clienţi” sau ,,consumatori” sunt doar PERSOANELE FIZICE. Clienţii cu personalitate juridica nu au dreptul să denunţe unilateral contractul, legislaţia în domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat: cu eticheta, ambalajul original şi documentele care l-au însoţit,  factura şi chitanţa de la curier (în original sau copie).În MAXIM 30 DE ZILE de la data primirii returului de către noi, vă inapoiem contravaloarea produselor, în contul dumneavoastră sau prin mandat poştal la adresa din buletin. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client. ÎN CAZUL ÎN CARE AŢI FĂCUT COMANDA ÎN TIMPUL UNEI PROMOŢII  ŞI DORIŢI RAMBURSAREA BANILOR, PENTRU RETUR TREBUIE SĂ EXPEDIAŢI TOATE PRODUSELE COMANDATE, ÎN TIMPUL PROMOŢIEI RESPECTIVE.SCHIMBAREA MĂRIMII PRODUSULUITrimiteţi produsul/produsele pe care doriţi să le schimbaţi prin poştă sau curier, la adresa de returnare de mai jos. Expedierea produsului cu mărimea cerută la schimb se poate face prin poştă la adresa din buletin sau prin curierat, la adresa specificată. Taxele de transport sunt plătite de dumneavoastră. Produsele comandate (în schimbul celor returnate) se expediază prin curier.

 SCHIMBAREA PRODUSULUI CU UN ALT PRODUS

În cazul în care doriţi alte produse (modele) decât cele pe care le returnaţi, trimiteţi produsul/produsele pe care doriţi să le schimbaţi prin poştă sau curier, la adresa de returnare de mai jos. Produsele comandate (în schimbul celor returnate) se expediază prin curier. Aveţi de achitat diferenţa dintre produsele (nou) comandate şi cele returnate, plus taxa de transport. După aceea faceţi o nouă comandă cu produsele dorite şi achitaţi această comandă integral, la livrare.

Vă mulţumim şi asteptăm sugestiile dumneavoastră.

Adresa de returnare a produselor este: Str. Orhideelor NR.15 G, AP.A2, Dudu, Chiajna, jud. Ilfov.

Pentru notificări ale returului şi orice alte întrebări, contactaţi-ne la adresa retur@lenjeriidelux.ro.

 

Ai o întrebare? Pune-o! Suntem aici pentru a te satisface!

← Prev Step

Îţi mulţumim! Furnizorul tău de plăceri te va contacta în scurt timp. O zi plină de romatism îţi dorim.

Please provide a valid name, email, and question.

Powered by LivelyChat
Powered by LivelyChat Delete History
Close
Please support the site
By clicking any of these buttons you help our site to get better